Tuesday, December 3, 2013

Ber...boling lagi..

03.12.2013
AHAD

Ari tu nampak kak Zue letak status kat grup boling dia. Sape2 yg saja2 nak main boling...dia ada kat pusat boling malam tu kul 8 malam. Bila kak Zue ada kat situ...maka kitorang leh dpt diskaun bila main boling masa tu. Utk satu game sepatutnya RM5 + sewa kasut RM2....tp bila kak zue ada kat situ...kitorang leh dpt harga RM4.50 satu game dan kasut FOC. Amek 2 games aje.

Malam tu...aku lima beranak, sela tak main tapi ain ngan anas main...dan Piluih sorang lagi. Kakak Yui dia tak dpt ikut sbb kat ofis dia ada wat jamuan pulak. Jadi...2 lane tu utk kitorang berlapan.
Ni cara akiss membaling bola......
Piluih...menang utk games pertama...
Balingan kidal....mmm
Gaya mesti ada...
Suasana malam tu..
Sebenarnya...kak Zue ada wat tournament boling utk ofis dia kat lane hujung sana tu. Kitorang ni cuma seronok2 aje...lepas tensen. Saja laa bawak anak2 pulak bagi main boling puas sket. Dapat laa 2 games sorang, kan.
Angah ni terer jugak, huhu..
Along...kurang berpuas hati ngan cara permainan dia malam tu, hehe..
Ain....puas dia main boling malam tu. Takyah berebut ngan ibu dia dh, hehe..
Anas...menang utk game ke 2..
Aku malam tu hampeh jgk ler main. Paling tinggi games ke-2 tu cuma 80 lebih aje, huhu.
Peliknya...ari tu aku main 3 games...ok jer. Balik takde ler sakit tangan ke hape. Tapi kali ni walaupun baru main cuma 2 games...balik rasa mcm tergeliat pulak lengan ni, hehe...Aku jer laa tu.. :p

Nota ALONA:-
~Berpinar mata ngan keje2 tak siap ni...Ya Allah, semoga dipermudahkanlah.Amin

5 comments:

Delimasari said...

bestnye

Zura@Iwan said...

seronoknya
bersukan satu family..

bowling ni wpon dlm aircon
tp satu xtvt sukan yg bagus gak kan..

tifa anvar said...

Seronoknya dpt spend mase dngn family

wantie said...

bestnye... nak tunggu Aleesya besar sikit baru nak gi mandi peluh kat pusat bowling ni. sekarang ni si Naiim ngan papanya je yg pergi.

Rinna said...

Bestnyaa dpt main boling dengan anak2.. :)