Tuesday, December 24, 2013

Selamat 33 Fadel..

24.12.2013
SELASA

Selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran buat adik aku yg tersayang.
Sebagai kakak...sudah pastilah doakan yg terbaik utk adiknya.
**Hadiah nanti laa ye...tak buat lagi, hehe.
Gambar 23/12 sewaktu Fadel nak memulakan perjalanan balik ke KL..
Cintamaniszlite mmg cipta rekod kali ni........tempoh yg panjang tanpa entry!!!!
Mmg masa sgt terhad....itu nak buat ini nak buat...itu ini nak bagi ingat....itu ini nak kena selesai...
Cerita ke Hatyai....ke Krabi pun tak sempat nak disimpan kat sini....
Ujung2 tahun...bkn para akauntan aje sebok utk menutup penyata akaun kewangan syarikat...tp semua orang dh sebok. Mana nak pi bercutinya, mana nak bagi selesai kerjanya, mana nak urus persekolahan anaknya....belum lagi urusan2 yg sudah menjadi rutin!!!

Nota ALONA:-
~Semoga keje2 kami dipermudahkan dan siap dgn sebaik-baiknya, amin..

5 comments:

Nad MamaZN said...

hepi bday fadel!
eh dah pangkat abg dh tu dgn saya hehe

arini bday nayli plak :)

tifa anvar said...

hepi befday fadel

wantie said...

Hepi bday utk fadel. Mmm...t pun tak prepare apa lagi utk sekolah naiim

DeLLas said...

terima kasih.. kikikiki..

Zura@Iwan said...

hb utk fadel..
sm umor ngn sy la..hehe