Sunday, December 1, 2013

Dh dapat kalendar 2014...

Alhamdulillah....umah aku dh dpt kalendar 2014.
Kawan sepejabat abang yg bagi. Jenis saiz besar bagak lak tu...senang nak tgk. Dari jauh leh nampak, hehe..
Kawan somi aku ni....pak dia ada restoran kat Ipoh. Kiranya...dia pun tokey restoran tu jgk laa. Tu yg leh bagi jugak kat kawan2 sepejabat dia, hehe..
Lega laa dh dapat kalender ni....walaupun kalendar ni takde jadual perlumbaan kuda tp aku tetap panggil kalender cenggini kalendar kuda, hehe......
Lepas ni takde ler harap sangat bila beli peralatan sekolah anak utk dapat kalender kuda, dah....hihi..
Kalo dorang bagi...aku amek. Kalo takde...ok, takde masalah!!! kehkeh...berlagak :p

Nota ALONA:-
~Kalo kat negara lain....bg dorang penting tak ada kalender cenggini? hmm..

3 comments:

Zura@Iwan said...

saya dpt dh..table kalender

yg kalender kuda blm dpt lg..

tifa anvar said...

Sya pn suka kalender cm nie. Senang kalo nak buat reminder kat tarikh tu

wantie said...

duk tunggu kalender kuda 2014. nak tengok cuti benornya tu yg tak sabaq sabaq. hahahaha