Monday, December 9, 2013

Famili Pak Itam singgah umah...

08.12.2013
AHAD

Petang tu...keluarga Pak Itam (aku panggil Pittam)...singgah umah aku. Dorang dari Penang. 2 malam bermalam kat sana kerana menghadiri majlis perkahwinan kawan Gee. Kiranya petang tu...dh nak balik ke Bentong dh ler tu.

Sebelum sampai sini...dorang gi masuk Zoo Taiping dulu. Singgah kat umah aku pun kejap aje. Sebab ari dh semakin petang. Tapi sempat ler aku hidang air panas ngan apa yg ada. Ayah nak balik sekali ngan dorang Ayah datang Tepen ari Khamis ari tu. Bila balik sekali ngan Pittam ni....ok laa, kan. Ayah tak berseorangan. Pittam naik avanza ngan ayah...teman abang dia. Owh, ye...pittam ni adik ayah aku. Dok pun sama taman ngan ayah aku.

Mittam dan anak menantu...naik triton (sori ler kalo tersalah...tp mmg seangkatan ngan triton ler kalo silap pun..hihi).. Leh ler berkejaran kat hiway ngan avanza ayah tu...

Macam biasa...sempat ler aku soh abang amek kan gambar kitorang, ye. Sebagai kenangan ler utk simpan citer kat dlm blog ni.

Nampak berisi sket dh ayah aku ni, ;) Anak dia jgn citer laa, kehkeh...Err, ayah aku yg pakai t-shirt kaler itam tu, ye. Cukur misai pulak datang kali ni, hehe..
Alhamdulillah laa...ayah sampai umah kul 11 lebih. Ayah kata lambat sampai umah sbb ada eksiden kat hiway dan singgah kat R&R jugak.

Nota ALONA:-
~Segan tul aku bila sanak saudara pengantin atau pengantin tu sendiri bila mula2 jumpa aku bgtau dia macam penahhhh jer tengok aku sebelum2 ni. Err......kelu!! :p

6 comments:

::NureeN:: said...

muka ayah akak dr jauh nmpk mcm yusuf haslam :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ada kwn abah zura nama pak hitam gak..hehe

amboi kak..berisi tp duk xcise tk per..hehe..

wantie said...

kalau dah happy berisi pun tak pe..

happy je tengok akak ngan ayah ku.

attyfir said...

lona ..muka pakcik mcm yusof haslam ..segak je

ceciter kat mana dia penah tgk :)

el said...

amboi kak posing terbaekkk npk haha

ibuayu said...

Lain muka ayah lona dgn adik dia..