Thursday, May 23, 2013

Dh dapat tiket..

Alhamdulillah,
Petang tadi (23/05)...sempat aku gi amek sendiri tiket masuk Bukit Merah Laketown Resort ni kat sorang kakak yg offer ngan harga tersangatlah berbaloinya. Bila tgk offer ni...mmg tingat kat anak2 terus, mm..

Aku dh booking tiket ni seminggu lepas....sebelum nk terbang ke Bandung lagi. Aku amek 5 keping aje laa.
Dh tanya kat adik2 abg...dh tanya kat Fadel.....tp dorang tak jawab pun dorang nk ke idak.
Balik dari cuti2 ni....tiket ofer BMLR ni dh abes dh laa sbb tiket ni mmg terhad. Maklum ler...harga murah sesangat, weh!!! Macam goreng pisang panas ler, kannnn..hehe.
Ada 5 keping semuanya.
Tiket ni sah sampai 31 Oktober 2013.
Mgkn tak pegi cuti sekolah ni laa kot....InsyaAllah, gi sini sebelum tamat tarikh tempohnya laa.

Nota ALONA:-
~Harga 5 helai tiket ni...RM75...

7 comments:

Nad MamaZN said...

Murah bebeno!
Termasuk penginapan gak ek ?

Teena Tna said...

Aah lah murah nya

wantie said...

ya...ya.. murah.berjimba la akak pas ni

atty's said...

murah..betul harga tiket..mmg berbaloi..

el said...

erkk murahnye ado lagi ke kak

Zura@Iwan said...

hi kak..lama tk jengah blog kak..

tk dan zura ni..hehe..

wahhh..murah arr kak....bleh bw anak2 kan...berbaloi..

Anonymous said...

ada lagi ke tiket murah nie? hehe =) beli kat sapa ek?