Wednesday, May 1, 2013

Santapan minda lagi...

Tenung merenung sampai termenung...

Ramai yg dah tau walaupun ustaz tak bagitau..
Tapi ada jugak masih tak tau-tau....tu yg perlu ustaz bagitau...

Nota ALONA:-
~Kredit dan timakasih utk empunya imej di atas.

4 comments:

wantie said...

betul tu kak. dari kecik di asak dengan info ni je kan. tapi ada jugak yang buat buat tak tau.

ada seorang ustaz cakap bila kita sakit. cubalah bersedekah. I'allah, Allah akan sembuhkan sakit kita.

ala..mcm bila kita kat spital. org datang bagi buah kan. tapi kita tukar kita pulak yang bagi buah kat pelawat tu. ( saja la usatz berseloroh)

Zura@Iwan said...

betui tu kak..

rezeki bknnya dr segi wang je..

#kak..insyaAllah psl krabi tu..nnti zura discuss ngn iwan..ada la sembang ngan dia ritu..dia kata tggu budget..kahhh

Nad MamaZN said...

Itu la yg saya kene slalu igtkan diri sendri...

Kesuma Angsana said...

betul setuju sgt !