Friday, May 3, 2013

Semua org pun sebok..

Skang ni semua orang pun sebok.
Ada yg tak sebok pun buat2 sebok, huhu.

Semalam, aku on fesbuk waktu pagi jer.
Lepas2 tu dh sebok urus hal lain...
Keluar 2x ke bandar Taiping ngan pelbagai urusan. Sampaikan cina kedai frame tu tanya kenapa aku nampak letih....huhu...
Apatah lagi waktu malam lepas Maghrib tu sampai jam hampir 1 pagi.
Keje aku nyusun gambar dalam 2 buah album sticky ni utk 2 pasang pengantin. 2-2 balik minggu ngundi ni, mm. Jadi, dh alang2 balik....elok laa serahkan album dorang. Tu yg minggu ni kena bagi tumpuan lebih pada kerja yg mendatangkan rezeki keluarga ni, huhu..

2 buah album. Satu album utk majlis menyambut pasangan di Kuala Kangsar. Satu lagi album perkahwinan pasangan pengantin dari Selama. Kedua2nya dok kat KL.
Tadi lepas dh amek angah kat Lenggong...sempat singgah kat rumah mak kepada pasangan pengantin di Kuale tu utk serahkan album. Pengantin tak balik lagi. Mgkn Sabtu malam esok baru sampai kot.

Lagi satu pasangan ni...dh sampai kampung dh sejak 1 Mei hari tu. Tp disebabkan baru malam tadi siap aku susun gambar dorang...baru hari ni laa boleh diserahkan.

Dalam perjalanan dari Lenggong dari...angah dok bercerita tentang perjalanan dan pengalaman dia gi pesta buku kat PWTC semalam.
Along pun ada bagitau mgkn berkesempatan utk ke pesta buku yg sama esok pagi ngan team PSP.
Ada dia tanya aku nk kirim beli apa.....tp tak pe laa, payah pulak nk pesan2 kat dia. Sebab pesta buku tu bkn nya kecik2 kawasannya. Jenoh pulak nk cari booth penerbitan buku yg aku nk beli tu, hehe..
Takpe laa...gi jer laa enjoy ngan kawan2...

Nota ALONA:-
~Subhanallah Alhamdulillah Allahhu Akbar...

5 comments:

nad said...

Byk lg ke album yg tak siap?
Hehe..
Klu byk dh siap syok sket baca entry akak
Panjang2 n 2-3 entry sehari.. ;)

Kamsiah yusoff said...

kencang ya bisness..:)

Anonymous said...

moga terus maju jaya yer

ibuayu said...

seronok tengok cara ina tambah pendapatan..moga bertambah rezeki..amin

mamawana said...

Assalam,

Bagus tu busy dgn usaha. Pesta buku pun saya belum sampai lagi..