Saturday, May 18, 2013

Nak balik Bentong..

Berbeg2 ni nk pi mana??

Nak balik Bentong.....jiran sebelah umah ayah ada wat kenduri kawenkan anak hari ni (SABTU).
Balik nk ikut Cameron Highlands...nak singgah beli sayur2 sket, kot ada buah rock melon.........nak bagi kat mak Zahidah nanti.
InsyaAllah, nak singgah jugak pekena aiskrim stoberi dan stoberi cekelet kat Kg. Taman Sedia tu, hehe......
Beg murah...cap giant, huhihuhoho.....Yg merah tu pun murah, cap pasar malam..
Fadel ngan Dayah dh berlepas ke Kuching ngan penerbangan jam 9 malam tadi..(owh, delay katanya...itulah AA, ye)..Tp dh sampai Kuching dh laa waktu entry ni disiarkan di sini, hehe..
Mgkn gi bercuti nk hilangkan tekanan keje....
Dh tempah tiket flight katanya setahun yg lalu. Harga promo ler tu, kan..hihi.

Sempat aku kirim beli terubuk masin...hehe.
Padahal sebelum ni aku dh dpt terubuk masin 8 ekor (RM20) kirim beli kat kawan Yui.
Sekor bagi kak nor...sekor lagi bagi mak.
Aku punya lagi 6 ekor tu dh abes dh pun...hihi...

Nota ALONA:-
~Anak2...nanti kita singgah CH otw nak balik Bentong cuti sekolah nanti, ye..

9 comments:

Nad MamaZN said...

Moga perjalanan dipermudahkan dan selamat pegi dan balik :)

Bentong ada jual fm x? Ahahahahahaha!!!

atty's said...

semoga selamat pergi selamat kembali ye.

el said...

baik mak bhahaha

wantie said...

adei..CH lagi. nak ikut boleh?

ANNA MARIANA said...

semoga selamat pergi & selamat kembali :)

Zura@Iwan said...

bestnya dpt siggh CH lg...beg bsr tu..sekali nk pegi cuti2 luar negara la kan kak..hikss

ole2 dr bandung ye kak..hehehe..lawak je k..

enjoy yr holiday kak....

Rinna said...

Bestnyaa nak balik bentong leh laa singgah CH.. macam2 boleh belikan.. fresh2 plak tuh..

❤Kamsiah❤ said...

wah....akak tunggu cuti sekolah baru leh jalan2...

::NureeN:: said...

bestnyerr... nak jugak icecream strawberryyyyyy