Wednesday, May 8, 2013

Tercapai impian..

Alhamdulillah,
Awal bulan Mei 2013 ari tu...beberapa hari sebelum hari mengundi....telah tercapai impian adik kesayangan aku sorang ni utk memiliki sebuah motor besarrrr.
Impian yg telah diketahui oleh arwah mak......Malah arwah mak pun tau antara sebab adik aku ingin memiliki motor sebegini..
Smart dak?? Mcm tuan dia jgk ler, hehe. Ni gambar yg adik aku wassap masa dia berhenti kat stesen petrol.
Vroom..vroom..
Menonggek la ye masa membonceng tu....huhu..
Apa2 kenderaan pun....bila di jalanraya tu bawak elok2 laa ye.
Hati2 di jalanraya..

Nota ALONA:-
~Apasal lak aku nk simpan citer Fadel kat sini?? Laa...dh dia adik aku. Sorang2nya adik-beradik aku. Kiranya tompang gembira laa bila dia gembira, ye dak??? hehe....

7 comments:

ibuayu said...

Motor hensem tuannya hensem..hehe

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

waaaa.. bestnyerrr...
suami akak pun minat motor besar.. tp minat dia lebih kepada motor klasik.. akak sndiri pun suka tgk org bwk motor besar.. nak plak bila nampak org berkonvoi tu.. tp minat akak lebih kepada superbike.. kekeke.. tak padan ngan pompuan dah berumur.. hehe.. tp sekadar minat jelah kitorang ni.. minat tumpang tengok aje.. nk beli tak mmpu.. ekekeke...

❤Kamsiah❤ said...

bestnya kalau dapat membonceng...berdesup ja kat hiway..

el said...

moto idaman el yg x capai2 impian lagi....ooo layan moto besar ea

el suka motocross..hahahah motad

wantie said...

wah.. hensem la motor tu. kang merajuk pulak tuannya. oklah. tuannya pun ensem gak.

sib baik kami laki bini jenis tak minat motor besar besar ni.

betul tu. berhati hai di jalan raya

Zura@Iwan said...

bsrnya moto...tingin nk naik..tp tk reti bw...kalau bonceng bleh la..hehe..

iwan pon ada keinginan nk beli moto bsr..tp tk mmpu..huhu..

Kesuma Angsana said...

amboi hebat sggh tu !