Tuesday, August 5, 2014

Blog along masuk BH

Alhamdulillah, blog along berpeluang keluar dalam sokabar Berita Harian bertarikh 30.07.2014, RABU ketika umat Islam menyambut 3 Syawal 1435H minggu lepas.

Terima kasih pada wartawan yg mengelolakan ruang ini kerana telah memberi peluang pada blog along utk ditonjolkan di dalam sisipan kelolaannya.
Ni di bahagian luar sisipan SKOR...
Ni kat bahagian dalamnya....
Cuma tu laa...wartawan ni tersalah tag nama. Sepatutnya along paling hujung kanan...tapi takpe laa tu. Bg aku ok jer. Tp mgkn along ada laa rasa ralatnya sket kot, huhu.

Al-kisahnya..emel dari wartawan ni telah dihantar ke emel along pada bulan februari lepas. Tp along ni dh lama tak bukak emel yahoo sbb dia dok layan emel gmail aje. Awal bulan Ramadhan ri tu baru dia teringat nak belek2 emel yahoo. Tu dia terkejut dpt emel dari wartawan BH ni, huhu.
ni ler emel tawaran utk along tu...
Cepat aje along gi balas. Alhamdulillah...setelah melakukan proses mengikut apa yg dikehendaki oleh wartawan tu...akhirnya artikel ni telah diterbitkan pada 30 Julai 2014 yg lalu.

Nota ALONA:-
~Rajin2 ler apdet blog tu along, huhu...

3 comments:

Nad MamaZN said...

wahhh bestnya!
ibu jd pendorong utama ni hehe...

attyfir said...

baru tau along ada blog .
mcm anak dara aty. blog dah berkubur ,

Rinna said...

Wahh curlast along..lepas nie kena rajin2 lagi laa menulis yer.. Along.. :)