Thursday, August 14, 2014

Ke D'Labit lagi dan lagi..

10.08.2014
AHAD

Petang tu...keluar gi D'Labit. Bawak mak dan abah makan2 kat luar.
Saja ler...bosan2 takde aktiviti apa lak petang2 tu.
Abes ajak yg lain2 pun join skali.
Air dh sampai.. Semua oder air panas kecuali along dan ain aje, mmm..
Kali ni abang dan along oder western lak..
Aku punya...nasik paprik komando ke hape ntah namanya. Tak nampak nasik langsung kan. Dah tersorok kat bawah2 sayur tu. Macam ala2 mee kungfu jgk ler ni...tp ni nasik. Kot gitu laa, kan...hihi..
Makan...makan kenyang2...
Makanan mereka2 yg lain tu takde ler pulak aku nak pi ngambek gambonya, ye...huhu. Jenoh ler kalo gitu.
Takpe...rileks2. Semua pun kenyang, lalalala..(kenyang perut suka hati)....

Dah abes makan terus jer balik. Kenyang sangat lak rasanya perut masa tu, mm..

**Makan-makan di Taiping..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah....

4 comments:

Ena's Stories said...

bestnye meriah makan beramai² macam ni...sambil borak²

Rinna said...

Wahh sedapnyaa tgk macam2 makanan..
Yer laa ingatkan kueyteow kungfu.. tadi..

nad said...

area mana ni kak? tah sempat ke idak nak pi jjcm kt tmpt ni nnt, hehe..abes2 kang mesti ke doli gak :)

Anonymous said...

Alhamdulillah.. thx sebab selalu datang ke cafe kami.. next kalau nak datang whatsapp saya dulu.. bagi tahu nama, brapa orang n book atas nama apa.. saya akan foward kan menu.. so boleh bincang dari rumah n order terus dari rumah.. datang n terus makan.. kalau makanan tak sampai lagi at least tak lama sangat menunggu kalau orang ramai.. mmg selalu pelanggan akan hubungi saya dahulu sebelum datang.. ni no hp saya 0166308617 - ammar