Sunday, May 17, 2015

Reunion Event Retro 40 SMVTAA 91/92 - Bergambar beramai2

11.04.2015
SABTU

Malam tu sebenarnya...santai aje. Makan malam BBQ disediakan sedia oleh team kitorang. Nasik goreng cina dan air minuman aje disediakan oleh pihak chalet.

Ni keseluruhan yg hadir malam tu. Ada yg balik rumah dah lepas2 abes majlis.
Cikgu menikmati hidangan malam tu. Maaf laa cikgu. Terlupa nak bawak alas meja, hehe. Santai ler katanya, kan...kikiki..
Sambil2 memantau pembakaran makanan, hehe....sempat juga Sam masuk bertanding karok malam tu..
Kanak2 hepi ngan mainan yg diberi oleh aunty Zabedah..
Apa laa si Bob ni kacau cikgu makan..
Kitorang ex-smvtaa 91/92...wanita..
Semua bermalam kat situ...kecuali DZ dan Zai..
Ni ex-PPJ SMVTAA 91/92.. Harap lepas2 ni lebih ramai yg leh join.
Budak PPU ler dulu2 ni, hehe..
Duet suami isteri...snie dan zy..
Duet Su dan Misai..
Duet suami isteri..Kamal dan ayang..
Kecoi pun join bertanding...spoting, best!!!
Juri karaoke malam tu...somi aku dan somi Noraida.
Tercicir lagi sorang peserta solo...Arman..
Acara nyanyi ramai2....
Terbaekk..
Ok...kitorang pun tak ketinggalan, hehe..
Acara tamat malam tu kul 12.15 malam.
Balik chalet...kemas sket barang2 sebab esok pagi2 abang nak keluar balik ke Desa Damai jap. Nak masukkan barang2 terlebih dulu.

Tengok orang depan kitorang tu pasang khemah...masak2...nampak seronok jer. Tingat ler kitorang jugak dulu penah camping bermalam kat Teluk Senangin...kat Pantai Kerachut jugak...syok..syok. Bila laa dapat nak berkhemah lagi.

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah..cuaca malam tu baik..

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis alona,
sakan karok noooooooooo
kalo iols ni jadik penonton ok
nak soh karon tak ok he3