Tuesday, May 12, 2015

Reunion Event Retro 40 SMVTAA 91/92 - Sukaneka Acara Boling Kelapa

11.04.2015
SABTU

Ni acara boling guna buah kelapa. Baling ke...nak lempar ke...ikut suka laa. Asalkan jgn tercederakan orang lain, hehe. Yg jadi sasaran sebenar adalah botol air tu jer.
Jom tengok gambar2 di bawah ni. Macam2 style dorang baling, hihi.

Mmg meriah ler ngan usikan dorang ni.
Macam2 hal...lagi tua lagi banyak perangai ngalah budak2, huhu.
Maklum lah...bukan selalu berjumpa, kan. Kot kalo ada yg berjumpa di kalangan dorang pun...gi ngeteh bujang jer.
Ikutkan...ini kali ke-3 laa grup kitorang ni buat acara sukaneka termasuk ten pin boling dgn penyertaan yg ramai selepas permulaan pertemuan di Gala Dinner, PD. Alhamdulillah...perjumpaan kitorang perjumpaan sihat, ;) .

Nota ALONA:-
~Timakasih kat abang sebab tolong amek gambar2 menarik sepanjang sukaneka berlangsung.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
he3
kuak baling lentang
kuak baling senget
kuak baling sisi
memacam da he3