Thursday, May 14, 2015

Reunion Event Retro 40 SMVTAA 91/92 - Suka2 bergambar..

11.04.2015
SABTU

Entry ni dok tayang gambar kawan2 yg nak bergambar beramai2...
Gambar hepi2....
Mesti kemudian ada penambahan, hihi..
2 gambar di atas ni pun mcm tu jgk.. Mesti kemudian ada penambahan, ngee..
My ensem...
Aku di luar gelanggang. Ngan Zalma dan Misai..
Dorang tengah bersembang...kacau dorang...snap..snap..
Ni pun sama...tengah syok dorang bersembang...aku soh pandang kamera.
Yg ni...aku lak ada dalam kamera..
Ah...dh mcm kembo lak deme dua ni. Padan laa...kampung pun sebelah menyebelah aje. Tersang ngan Koyan..
Budak ABM
Nak posing free style tp nak tak nak aje buatnya, huhu..

satu...dua...klik!!!
satu..dua..klik...klik.. Sebok aje si Misai belakang tu dok usha kamera jgk, huhu.
Aku pun nak jgk masuk gambar..
Acara dh abes. Tengah tunggu nak tangkap gambar ramai2..
Bergambar beramai2..mana yg ada. Ada yg dh balik. Malamnya lak...ada yg datang semula...ada lak yg dh balik. Jadi gambar siang beramai2 dan gambar malam beramai2...ada jer yg kurang..
Huh!!! dorang ni...tak padan dh tua2...dok main baling tepung...mmmm
Terkena jgk aku sket tepung tu. Lantak ahh...layankan aje. Teruskan bergambar, huhu..
Antara mangsa yg terkena letusan bom tepung yg teruk, hahaha..
Dh kat ngan dewan...ada acara penyampaian hadiah acara sukan tadi..
Bergambar ngan angah dan somi tercayang. Along sepatutnya join tapi tak dapat nak join sebab keje assignment banyak nak kena setel. Akiss lagi laa...tak boleh balik sbb bkn minggu pulang bermalam, hehe..
Sambung lagi..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah..

No comments: