Friday, February 21, 2014

Bahulu udang...

Selalu sangat dah ngan bahulu ikan. Alahhhhh!!!! bahulu bentuk ikan tu, lah. Sampaikan ada bahulu ikan ibu dan anak2 lagi yg dorang selalu buat utk hantaran tu, kan...hihi.

Kali ni ngan bahulu udang pulak. Bahulu bentuk udang....bkn bahulu perisa udang, ye. Harap maklum, hehe.

Dulu ada bahulu bentuk buah cermai tu, kan. Ada bentuk ikan. Skang ni ada bentuk udang pulak, hehe. Mgkn ada lagi bentuk lain tapi aku tak penah ler tengok lagi. Jangan wat bentuk katak udah ler, tak beli teman!!! bluek.............
Trend bahulu skang....ada jem kat dalamnya.
Bahulu skang ni mcm2 variasi rasa. Ada yg letak coklat rice tu, ada buat perisa pandan, stoberi, durian. Dan ada jgk mcm bahulu kat atas tu laa...letak inti jem.

Aku beli jer bahulu ni...beli kat kedai member. 

Nota ALONA:-
~Somi aku ni suka sangat bahulu udang ni. Tgk2 dh abes dh dalam bekas tu, ngee... Alahh, aku beli satu paket tu ada berapa ekor jer pun bahulu udang ni, kehkeh...

6 comments:

Nad MamaZN said...

sedapnya bahulu...
saya suka
cicah ngan air oren hahaha!

el said...

el pun suka baulu..lau panas2 best lagi makan kan kak

wantie said...

suka tau bahulu. makan pepetang ngan air kopi

mamawana said...

cantiksss...

::NureeN:: said...

sedapnya tgk... nak carilah :)

Zura@Iwan said...

tk penah tgk lg bahulu udang ni
pasti sedap kan kak..
cantik plak tu bentuk udang tu..