Thursday, February 13, 2014

Selamat panjang umur..

13.02.2014
KHAMIS

Selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran, suami ku tersayang...
Sudah semestinya doa2 yg baik mengiringi ucapan isterimu ini, Amin.

Hari ni usia abang dh 45 tahun.
Semoga kita sekeluarga diberi kesejahteraan dunia dan akhirat.
Semoga kehidupan kita sentiasa diberkati, Amin..

Nota ALONA:-
~Belek2 agoda.com ketika nak hilang rasa jemu ngadap keje. Tapi boleh belek aje laa, pun. Keje banyak lagi tak setel, uwaa....

7 comments:

Hunny Kitty said...

biar betul 45!!!! nampak muda giler kot......

Zura@Iwan said...

selamat ulangtahun kelahiran buat suami kak..abg fadzil

aha nmpk muda...tk mcm 45thn kak..

awet muda gitu..hehe

Nad MamaZN said...

Mmg awet muda..!
Selalu makan roti jantan kot ni hahaa...
Rindu plk roti jantan kat kaki bukit larut tu =)


Hepi bday utk suami kak alona!!!
Moga diberi kesihatan, kesejahteraan dan kebahagiaan sentiasa...

wantie said...

happy b'day untuk abang fadzil.


tak mcm m45 tahun pun. Awet muda tu ada jual kat pasaran tak. nak jugak beli satu. ngeeee


semoga panjang umur, jadi insan yang soleh dan sentiasa di kelilingi oleh orang orang yang menyayangi..

el said...

belek2 agoda.com tu nak pi honeymoon lah tu kan kan kan hehehehe

selamat ulangtahun semoga suami akk mendpt keberkatan kehidupan di dunia dan akhirat

Farisz Aizam said...

Abh kmbg idung la tu rmai org ckp abh muda.. Haha.. Slmt ari jd abh.. :)

attyfir said...

selamat harijadi utk suami lona.
semoga dimurahkan rezeki selalu ..dan bahagia bersama family tercinta .amen