Thursday, February 6, 2014

Kad baru...

Dh dpt kad medikal yg baru utk 2014...dari majikan abang utk staff, isteri dan anak2.
Tahun lepas kad cenggini telah digunakan masa akiss masuk wad bbrp malam kat Columbia Asia sebab demam panas tu.

Tapi sebenarnya, tak digunakan lagi bagus...sebab sape yg mintak nak sakit, kan?? Semua berdoa mohon diberi kesihatan yang baik. Cuma kad ni sekiranya ada kecemasan dalam masalah kesihatan tu, InsyaAllah laa...ada jgk yg boleh tolong kurangkan bebanan, kan.
Kad yg baharu....hehe..saja padam nama. Mmg ada yg dh tau pun, kan..ngee
Itu jer laa..

Nota ALONA:-
~Simpan entry ni utk rujukan sendiri..

2 comments:

wantie said...

ye la kak..sama sama kita doakan agar dikurniakan kesihatan yang baik

Zura@Iwan said...

tu la kak..
kita bkn minta nk sakit2 ni kan
tmbh2 anak2..semoga dijauhkan ..ameen..