Monday, February 3, 2014

Heyy!!!

Budak ni....keje nya nak maaaaaaain jer.
Kalo kena kurung dalam kandang mengiau2 buat mcm takde suara...mcm keluar angin jer kat tekak dia, huhu. Bila bawak keluar...gini ler. Abes semua tempat dia nak teroka...nak tolong sapu sawang2 bawah tv, bawah meja komputer tu. Risau kena karen kang...mati keras cenggitu aje, huh!!

Tengok...bila nak amek gambar dia...pusingkan badan...terus teramek gambo montot dia..hihi..
Adoiii..memanjat pulak. Woiiii, abes ler sarung kusyen tu, ish..ish. Main kat atas lantai udah ler, wey!!
Tengok...dh letih2 main...tido dah...zzzZzZ..
Gini laa ye. Orang takde anak kecik, hoho..
Ngan anak kucing pun jadi....

Nota ALONA:-
~Ngan anak kucing pun aku geram...ni kan ngan baby orang. Kalo baby sendiri leh gak gomol2. Ngan baby orang...segan ler, kan. Nanti over pulak, huhu..

4 comments:

Nad MamaZN said...

Adoi, comeyy nya dia tdo! Akiss balik ni mmg siap la dia kene gomol ye hihi

Zura@Iwan said...

comey la omeyy ni..
main je dia ye..

Kesuma Angsana said...

KA takut kucing ler pulak hehehe

wantie said...

betul tu kak, bila anak besar sikit dah rasa nak baby lagi. Ni la.. Aleesya dha besar dok rasa lau ada baby lagi mesti best. hahahaha...

T minat jugak kucing. tapi Aleesya kecik agi. takut di sesah dek dia. so tak berani la nak bela.