Wednesday, February 19, 2014

Mee kari Lenggong

16.02.2014
AHAD

Lepas keluar dari muzium arkeologi Lenggong tu...kitorang singgah utk minum2. Dahaga tul waktu panas2 ni. Berbahang. Jadi, aku ajak abang singgah kat satu gerai ni. Mula2 konon nak minum aje....akhirnya ter'oder' jugak mee kari nya. Oder satu aje. Kongsi ngan abang.
Ni laa mee kari tu. Sedap jgk. Gerai pun bersih aje. Gerainya luar umah dia aje.
Abang tak sabar nak rasa, hehe..
Mm, sedap abang kata, hihi..
Oder ice blended spesel...ada satu skop eskrem. Aku amek perasa honey dew. Share jgk ngan abang. Nak bagi ilang dahaga aje. Angah pulak stoberi.

Ok laa masakan kak ni. Depan gerai dia ada gerai jual goreng pisang dan kueh petang2. Angah kata, lelaki tu salah sorang staff kat maktab dia.

Nota ALONA:-
~Memikul tanggungjawab dengan tuntutan kerja..

5 comments:

attyfir said...

terliur nengok mee kari tu .

el said...

seronok bg blog akk ni..mcm2 ada..dr weols x tahu apa ada kt lenggong ni..skun dah tau haha

Kesuma Angsana said...

pergh tgk tok laki tuan tanah punya expresi muka & mata dah tau sedap dah ! hehehe

wantie said...

amboi abang fadzil..membuntal mata tu tengok mee.. tak sabar nau aksinya..hahaha..

Zura@Iwan said...

mmg sedap la tu mee kari ni kak.
smpi abg fadzil mkn pon..
terbeliak mata ha..hehe