Saturday, April 19, 2014

Ragam miting...

Ari tu gi miting muafakat kat maktab akiss belajar.
21 Mac 2014 ari tu...
Elok abang keluar gi keje...aku pun gi ngan kancil utk miting.

Ada mende aku nak cakap kat dlm miting tu...tetapi masa tak cukup ler pulak utk aku nak sampaikan sbb ramai pulak mak pak yg nak bercakap masa sesi hal2 lain tu.
Aku takde ler letak dlm borang usul yg dh diberikan awal dlm surat yg telah diposkan oleh pihak maktab sbb apa yg aku nak ckp tu bkn nya usul tetapi hal lain yg berkait. Dah ler miting tu buat pagi Jumaat. Waktu mmg terhad sebab hari tu kan ada solat Jumaat.
Sampaikan pengerusi miting terpaksa tamatkan sesi tu utk teruskan ke sesi penggulungan miting sebab jam sudah mencecah kul 12 tengahari. Pelajar2 pun dh leh balik.
Yg aku geram tu...mak pak yg tak datang miting...leh pulak datang awal amek anak nak bawak balik utk cuti sekolah bulan 3 tu, adoii. Dorang leh keluar dari pagar dulu tu!!! Kalo Jumaat pulang bermalam ujung bulan biasa...kul 12.30 baru guard bagi masuk pagar, mm. Sbb alasannya tunggu pelajar perempuan yg baru keluar kelas jam 12 tengahari siap makan dulu...baru leh bawak balik. Tapi hari ada miting gini...dorang lepaskan pulak balik awal sebelum kul 12.30. Kekadang kita tak paham ngan undang2 yg manusia sendiri cipta ni, kan.

Nota ALONA:-
~Tak mengapa...dh biasa.

1 comment:

Nad MamaZN said...

macam-macam kan..btul la ckp akak, undang2 manusia yg buat, suka suki je bleh ubah2