Sunday, April 13, 2014

Ke Penang hanya beberapa minit..

12.04.2014
SABTU

Kitorang ke Penang.
Hantar gambar utk print album lagi.
Selalu leh jer nak hantar cd tp kali ni kena gi sebab urgent!!! huhu....

Bukan ler perjalanan dari Taiping ke Penang tu beberapa minit...tapi kitorang ada kat Penang tu hanya kerana urusan beberapa minit jer. Dan balik semula ke Taiping, mm..
Macam membazir duit petrol, duit tol dan masa aje, kan.. Tapi takpe laa..ini semua utk jangka masa panjang.
Lalu kat jalan Jelutong..
Jap jer...dh nak balik ke Kamunting semula..
Gini ler keje sambilan kitorang sebagai OP.
Bukan berakhir di kenduri dan sesi outdoor saja.
Keje2 akan diteruskan di depan komputer dari sesi memilih gambar sampai leh juling2 mata pening2 kepala.

Sepatutnya nak merayau2 jugak kat Penang tu. Tp disebabkan ada hal lain...kena ler balik cepat.

Nota ALONA:-
~InsyaAllah, lain kali leh gi Penang lagi...

3 comments:

Nad MamaZN said...

rindu saya nak pi penang lg..rasa last pi masuk pulau 12thn lepas kot.fuhhhh lamanya!

Siti Fatimah said...

Ok le kak. Sambilan op pun masyukkkk kejap tu...

ayu Ismail said...

Tulah dah kerja kan..mesti nak puaskan hati pelanggan...akak lum rasa jmbtn kedua tu