Saturday, April 12, 2014

Keje punya pasal...

Keje mmg sangat banyak...
Ni pun aku leh curi2 masa jer buat entry ntah apa2 utk blog.
Sampaikan banyak hobi aku kena skip dulu.

Baru2 ni ada beli novel.
Tak tau ler bila nak baca..
Tapi citer dlm ni...watak hero nya sanggup berkorban kerjaya lebih baik di luar negara demi ibunya dan bekerja secara sampingan jer. Tp kerja sampingan dia pun bkn calang2 ler. Keje yg perlu dok depan komputer aje...hehe..

Nota ALONA:-
~Keje yg dapat hasil pendapatan kena diutamakan dulu sbb ia adalah tanggungjawab.

2 comments:

Nad MamaZN said...

bz ek kak? moga dipermudahkan la urusan akak..biar selesai cepat, hati pun tenang..hehe...rindu nak baca komen akak yg panjang2 tp byk isi bleh jd panduan :P

Siti Fatimah said...

Hmm...memang pengirbanan tu. Sanggup benti kerja demi mak tercinta