Monday, April 21, 2014

Tu dia..supplement..

Tu dia punya besaq botol supplement abang.
Supplier pos hantar dlm kotak besaq tu.

Ni supplement utk protein.
Mmg bagus ler makan mende ni. Orang nak diet mcm aku pun elok makan protein gini.
Tp tengok abang bancuh...aku lak mcm tak reti nak minum. Mmg ler perisa cekelet. Sekali pandang mcm milo bancuh pekat2 tu.
Abang aje ler yg minum sorang sbb abang ni kan body builder, hahaha..
Tp takde ler sampai nak masukpertandingan pulak, hihi..
Aku pun tak bagi weh abang masuk pertandingan. Ngeri jer. Tp kalo abang ajak aku gi tengok pertandingan tu...aku ok jer, hehe. Dh berapa kali aku gi tengok...kan. Takpe, tu kan SUKAN. Macam pakaian sukan renang jgk. Cuma sukan yg ni mmg nak menunjukkan otot2 badan...tu yang ada malu2 nak tengok, hihi.

Nota ALONA:-
~Jgn pikir lebih2.

No comments: