Friday, April 18, 2014

Lauk segera

Lauk segera ni weii..
Acar ikan masin kurau RM14.90 dan acar ikan masin talang RM10.90.
Ni harga runcit.
Sape nak jadi pengedar leh ler gi klik acarjutawan.com. Produk bumiputera ni.
Aku beli ni kat sorang member bakers kat Taiping ni.
Tapi tak sangka lak produk ni dari Pahang, hehe..
Rasanya mmg sedap.
Kalo ngan nasik panas tu...takyah lauk lain. Yg ni pun dh sedap.
Tapi kalo nak lambat abes...kena ler ada lauk lain jgk sbb acar ikan masin ni mmg sedap.

Nota ALONA
~Brp lama aku tak apdet dh....berapa lama jgk aku tak jenjalan jengah blog kawan2.

1 comment:

Nad MamaZN said...

mmg berguna bila time tak larat masak, malas masak, xde masa nak masak mcm2 hehehe