Wednesday, April 16, 2014

Citer jer apa pun..

Masa merempit nak ke maybank kamunting ikut jalan dalam kg. Pinang...ternampak ler aku kete honda ekod yg dulu kitorang penah guna, kemudian kak nor guna....di tepi jalan ni. Depan bengkel cat kereta. Siang2 mmg tokey bengkel cat tu letak sini nak bagi orang lalu situ nampak. Tp malam2 dia simpan kat dlm bengkel dia laa. Takde ler biar mcm tu.

Dh nak jual kete ni setelah diperbaiki.
Nama masih nama abang. Masa kak nor guna tu...takde tukar nama geran pun.
Tapi skang ni kete ni mak punya laa, hehe..
Ada yg nak beli?? Kereta honda accord 1983, hitam metalik nak dijual ngan harga RM2k di Taiping. Enjin semua elok lagi.
Ni...anak sedara dari sebelah suami aku. Firdaus dan anis. Dorang berdua ni sepupu.
Itu jer lah pun. Semuanya sebab nak simpan gambar ni dlm blog.
Kereta tu...sekaligus aku iklankan jgk ler. Kot2 ada yg cari kereta gini dari internet, kan...hehe..

Nota ALONA:-
~Hentam jer ler asal apdet..

4 comments:

Nad MamaZN said...

mak mak mak.. tgginya anak sedara akak ni..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

keta honda tu mcm acu zura pakai dl..
now dh jual..pakai keta bsr sket..hehe..honda juga la..

Siti Fatimah said...

T pun banyak citer nak dikongsi. Bz lak minggu ni

tifaanvar said...

antik kan kete mcm ni