Sunday, August 12, 2012

Alhamdulillah..

Lepas hantar Along balik ke hostel selepas berbuka...kitorang terus ke Masjid Kamunting. Disebabkan hantar along terlebih dulu...kitorang sampai lambat sket. Parking biasa kitorang dh kena amek dek orang, hehe..
Dan kali ni kitorang masuk saf ketika imam sedang membaca surah al-fatihah utk rakaat pertama Isyak.
Kali ni aku bawak hp dlm beg telekong sebab lepas terawih nk gi singgah umah mentua jap. Nak serahkan duit raya baru dan sampul duit raya sekali. Sambil2 tu leh lepak2 berborak2 ngan mak dan abah.
Sebelum ni tak penah bawak hp pun...dan disebabkan itu aku terbawak masuk dlm masjid skali. Tujuan aku amek gambo ni bukan apa...sebab bangga tgk saf perempuan masih penoh walaupun dlm minggu terakhir Ramadhan 1433H ni. Belakang2 aku ni penoh lagi..sampai saf wanita paling akhir walaupun malam ni adalah malam minggu. Alhamdulillah, seronok tgk.
Kitorang pun sebenarnya rongak2 jgk gi terawih ni. Bkn setiap malam pun dapat gi. Tp berharap sgt ada rezeki dpt buat setiap malam sampai penghabes Ramadhan kali ni, insyaAllah.

1 comment:

yoon da-hyun said...

salam ramadhan sis :) nice blog ! sudah follow , hit me back .