Friday, August 17, 2012

Rekacipta berus gigi along menang...

Alhamdulillah...pojek along ari tu dh selamat dibentangkan pd hari Selasa baru2 ni kat sekolah dia. Pojek tu mmg pelajar MRSM2 PKP kena buat. Kena cari lah idea nk buat pojek apa. Kalo idak dorang tak dpt sijil PKP....haa, mcm tu lah kot, hehe.

Dan result diumumkan semalam..hari terakhir minggu aktiviti dorang....iaitu sebelum dorang semua dibenarkan balik bercuti utk menyambut Aidilfitri 1433H. Along pun tak sangka pojek dia tu dapat perhatian para hakim dan menang tempat pertama lak tu, huhu. Hasil kerjasama ngan partner dia....Afiq.. Tajuk pojek dorang The Brush Toothpaste...erk, betoi ke? aku belasah jer ni, ngee..
Alhamdulillah..
Kelakar jgk. Nampak mcm remeh aje apa yg direkacipta tu...tapi mcm aku ckp ari tu lah...takleh nk pandang ringan, hehe..
-------------------------------------------------------------------------
Copy & paste. Kredit utk pencipta imej mutiara kata ni.
Kalo aku taruk simpan dlm Cintamaniszlite ni...bermakna aku mmg berkenan ler ngan sesuatu itu..hehe..

Nota Alona:-
~Teringatkan ayah....semoga ayah sihat.

8 comments:

Ena's Palace said...

wah....ada bakat menjadi perekacipta negara..
tahniah la along..
mesti mamanye bangga sangat kan..
sejuk pewot...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah utk along... ada tgk aritu yg dok korek2 kat berus gigi tu kan.. mcmanalah agaknya berus gigi tu berfungsi ye... mcm teringan juga nak tau...

utk alona... slmt hari raya aidilfitri.. maaf zahir & batin ye...

Kesuma Angsana said...

tahniah wat ALong ...moga terus suksess ye

atty's said...

wah..caya lah along..tahniah along.

Rinna said...

Tahniah Along.. teruskan lagi usaha dlm penciptaan.. :)

❤Kamsiah❤ said...

tahniah...semoga memberi semangat utk lbh kreatif lg dilain2 pertandingan..

salam lebaran..maaf dipinta andai pernah menguris rasa..

wantie said...

Tahniah Along. Tahniah tuk akak jugak. ye la kalau tak de akak mcm mana nak ada Along kan.

memang bijak la.

DeLLas said...

hahahahahah.. baru baca blog ni.. bior btoi menang? maknanya plajar2 yg lain buat projek apa ek? tahniah la kat along.. hehehe