Tuesday, August 28, 2012

Cenderahati dari Australia...

Rehat kejap dari citer raya...Nak citer psl cenderahati yg aku dapat dari sahabat2 aku ni. Tapi dapat ni pun dlm bulan raya ni, tau...huhu. Murah rezeki.

Key-chain kanggaroo dan lapik tu aku dpt dari Zahidah. Dia penah gi cuti2 kat sana. Somi dia pun sambung belajar kat sana. Dh tamat dh...konvo dh pun, hehe.
Masa aku gi raya ke umah Zahidah ari tu...aku pesan kat dia. Kalo gi travel lagi nanti belikan ler aku souvenier FM. Tp teruk betoi ler Zahidah ni...FM pun tak tau apa. Tu ler...orang yg tak penah berblogging dan berfesbuk ni...FM pun tak tau singkatan apa, hehe. Nama aje secretary kat AmAssurance, ish..ish.
Bila aku bgtau dia FM tu fridge magnet...dia tampar lengan aku, cis....Malu ler tu sebab tak tau, ngee...
Apa2 pun...sangat2 ler berterimakasih kat Zahidah. Dan dia dh 'take note' yg dia akan belikan aku FM bila dia gi memana nanti. Dia ni rupa2nya rajin jgk jadi backpackers bila travel luar negara.

Hari ni....aku dh terima sepucuk surat dari Elsie, junior aku masa kat SMVTAA dulu. Dia dh lama menetap kat Australia, kawen ngan mat saleh kat sana. Tp tak dikurniakan cahayamata lagi.
Ari tu bila dia tau aku minat kumpul setem....dia pun dgn rela hati menawarkan utk memberikan aku setem Australia sebagai koleksi album setem aku. Mula2 mmg ler aku menolak sebab rasa mcm susahkan dia aje. Tapi bila dia bersunggoh2...aku ok jer laa...terus lebar tapak tangan aku ni nk menerimanya, ngee..

Cantek laa koleksi album setem aku nanti, hihi..
Timakasih sgt2 kat Zahidah & Elsie....

Nota Alona:-
~Ada sesape lagi nk bg aku setem cantek2 utk koleksi album setem aku?? hehe...

4 comments:

Anonymous said...

rezki betul tu ! hehehe

wantie said...

hahaha.. ada jugak kak oi, kawan t ni bila sebut je FM, dorang ingat siaran radio.

dia pun gelak kankita sebab suruh dia beli siaran radio bila pergi melancong. then kita pulak gelakkan dia sebab sampai ke siaran radio dia fikirkan.

tu la kan, kalau guna short form ni. cenggini la jadinya.

jgn tersilap BF= Breast feed
dengan BF = Beast Freind

Delimasari said...

tambah koleksi nmpknya

kurus said...

cantik FM australia tuu kak ..
untung akk dpt ..
saya pun minat kumpul ..
wahh banyak stem aaar ..
teringat lak zaman sek dulu2 ;))