Monday, September 30, 2013

Bila nak baca??

Tengok tajuk novel ni bukan main ye.. :)
Cinta Sambal Belacan...

Skang ni mmg tajuk novel cinta dh macam2...
Tak yah tajuk jiwang2 sangat pun...asal isi dalamnya memuaskan hati pembaca...dh ok. Leh meletup di pasaran...dan mgkn leh dilayar skrinkan. Itu lah fenomena skang ni.

Aku tak baca lagi novel ni..
Jadi...tak boleh laa nak komen apa2 pun lagi.
Harap2nya best laa kan, sesedap sambal belacan.
Dan lagi satu...jalan penceritaannya tak berat2 sgt kepala nak pikir. 

Nota ALONA:-
~Banyak keje nak buat....kekadang tak tau mana satu nak buat dulu. Capai ni tak kena...capai yg tu pun tak kena...mm..

5 comments:

wantie said...

T memang minat benor ngan sambal belacan. boleh kira cinta sambal belacan tak? hehehehe...

Gieyana said...

Kah kah..nk gelak lak dgn tajuk novel nih..isi dlm tu best x pa sis..:)

Rinna said...

Hmm..tak sempat lagi nak beli novel nie.. leh masuk dlm list.. laa.. :)

tifa anvar said...

Thn lps ade lah gile bli novel2 nie. Thn nie dh kurang ckit.

Zura@Iwan said...

tajuk bleh tahan sedap dia..
sure bercinta sbb smbal belacan ni..kahhh