Friday, September 13, 2013

Makan malam di rumah Nisah..

12.09.2013
KHAMIS

Malam tu...lepas Maghrib kitorang gi umah dua pupu abang. Nisah ada buat makan2, hihi.
Dok lepak kat ruang tamu dulu...Nisah kata tak yah tolong...dh nak siap, mm..
Ni kucing kesayangan Nisah...Naruto namanya..
Jinak betul. Saja jer dok lepak2 kat depan kitorang. Mmg tau jer yg datang ni semua penggemar kucing.
Amek gambar ngan Naruto. Alamakk..muka dia masam ler. Tak suka bergambar ni, hehe..
Tgk ler...yg ni pun masam jugak. Dapat ler kat Sela si Naruto ni...kena picit2 ler idong dia, hehe..
Naruto dh malas nk layan..dia gi lepak bawah meja makan...zzzZZzZzzz....
Kebetulan pulak...Poziah (adik ipar Nisah) sampai...bawak abes semua anak2 Nisah balik umah. Kitorang main ngan anak Nisah yg kecik ni pulak. 
Ni ler Haikal ngan Ain dan Anis.
Takde gambar makan2 pun.
Citer pasal makan pun takde dlm entry ni walaupun tajuknya pasal gi makan, hihi..

Nota ALONA:-
~Seboknya minggu ni. Nak nanges rasanya.....

4 comments:

mama leen said...

gebunya kucing tu.. kalau ranea tengok mau jerit ni..

tifa anvar said...

Gebunye tucing tu

wantie said...

alahai kak.. tak de gambar makan pun tak pe. tengok kucing tu pun dah rasa mcm nak makan. aummm... geram..

gebusssssssssss

Zura@Iwan said...

tgk kucing cm ni..geram..comey,..

tp sy ni entah la..

knp la takut nk pegang..huhu..