Tuesday, June 4, 2013

Pertama kali...Tutti Frutti...

02 Jun 2013
AHAD

Benar....ni lah kali pertama kitorang 5 beranak melangkah masuk ke Tutti Frutti utk menikmati keenakan eskremnya..

Selepas gi pesta buku kat TS...terus jer gi Tutti Frutti yg juga terletak kat TS. Dh lama aku janji ngan anak2. Alhamdulillah, kali ni tertunai..
Sesuai laa pi hari tu...sbb siang tu kitorang dh penat lelah menunaikan tugas sebagai OP sampai ke senja.

Mula2 teragak2 jgk ler. Mujur takde orang lain, hehe.
Ikut nafsu....semua perisa tingin nk cuba. Tp mmg hati2 sbb dh tau kalo lebih berat eskrem...lebih mahal ler bila ditimbang nanti...kan, hehe.
Tekan jer berapa byk suka, hehe....Sebenarnya takut2 jer tertekan banyak sgt, ngee
Aku ngan abg kongsi jer tp amek cawan besar sket laa, hehe..
Satu cawan sedang...3 cawan kecik..semuanya RM37.90 setelah ditolak diskaun 10%...

Pertama kali makan sini...mesti kena ada gambar kan, hehe.
Seronok ngan perisa aiskrim dan topping pilihan masing2.
Nyum..nyum..
Tu jer kisahnya..
Tak tau ler lepas2 ni bila pulak leh masuk situ semata2 nk makan eskrem, huhu..
Kemampuan kitorang tak memungkinkan utk kerap masuk sini...

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah, dpt jugak tekak ni merasa apa itu tutti frutti...

10 comments:

❤Kamsiah❤ said...

sekali sekala boleh...tiap hari mau muflis hehe...mahal sgt...tp tak mengenyangkan,kan.

Nad MamaZN said...

Akak suka x eskrem tu? Mcm yogurt kan? Saya xberapa suka, masam

ieda immi said...

akk saya x pernah makan layie kak huhu

el said...

bgslahhh dpt mkn TF
el xnah masok lagi..
nak masok kena pikio byk kali
mahal semata nk mkn eskem haha
tp xpelah sekali setahun bhahaha nak merasakan..tingin gak nak g TF ni

Rinna said...

Tak pernah lagi jejak kaki kat Tutifruiti nie.. Tu ler bila org kata mahal.. fikir byk kali gak laa.. heheh

Zura@Iwan said...

saya tak pernah lagi try TF nie..
entah la bila nk try nie..hehe

Kesuma Angsana said...

sesekali boleh ler ke sini hehehe

Teratakkasih said...

saya penah pegi sekali je...anak2 tak suka sbb dia yourgat eskrim
last2..sy yg kene perabihkan..huhuhu...nak buang syg..mahai..

wantie said...

tak pernah masuk lagi kak kat tf ni. kalau masuk pun tak pernah masakan nak makan kan..kan..

nak kena try le sekali . baru di namakan hidup biar sedap.

atty's said...

aty suka gak tutti frutti ni..tp tak mampu kalu nak pergi selalu..setahun sekali je..itu pun kot.. :)