Tuesday, June 25, 2013

Renung & fikirkan..

Kalo keluar mutiara kata mcm ni...korang paham2 jer laa, ye.
Maksudnya aku ni mmg takde masa nk wat entry panjang2 citer pasal aktiviti sendiri, huhu.

Tp...bkn semua pun aku amek copy & paste kat blog ni.
Aku pilih2 jgk. Mana yg berkenan jer aku amek, hehe..

InsyaAllah, kitorang sentiasa cuba buat yg terbaik wlpn tahu kitorang bkn lah antara yg terbaik.
Nota ALONA:-
~Jangan mendabik dada jika kita ada sesuatu yg lebih baik dari orang lain.

1 comment:

Nad MamaZN said...

Huhu sangat setuju..
Tq kak sbb ingatkan