Thursday, November 14, 2013

Berguna juga rupanya..

Sejak aku beli Galaxy S3 mini tahun lepas...mmg aku tak penah guna pun applikasi Talk ni.
Rasa mcm tak perlu aje. Macam takkan guna aje....macam tak reti nak guna pun ada..

2-3 hari lepas aku dh buntu camne nak hubungi sorang kawan aku ni...Sebab tab dia rosak pulak. Dh repair..rosak lagi. Pastu, takde no. lain pulak dlm simpanan aku.

Akhirnya, aku emel dia. Petang tu dia jemput aku utk ber'google talk' menerusi hp.....
Aku pun accept....dan akhirnya, kitorang berjaya chit chat utk misi ayah aku tu. Lega tau...sekurang2nya aku tau apa perkembangan misi tu, feww!!

Rupa2nya...dia yg jarang check emel...hari semalam terdetik utk check emel dia. Dan kemudian mengesahkan tablet dia tak sempat hantar repair lagi.

Alhamdulillah, berguna jugak rupa2nya ye applikasi TALK ni kat hp tu. Senang nak berchit chat tanpa perlu online komputer..lebih kurang mcm wassap laa. Aku ni mmg ketinggalan ngan teknologi baru ni. Aku akan cari bila perlu aje, hehe...

Kawan aku kata...dia akan bagitau aku keputusan tu esok. Positif atau negatif....aku sedia menerima. Kalo positif...InsyaAllah, misi ni akan diteruskan :). Jika sebaliknya....aku akur dgn aturan Allah. Namun doa2kan lah ia positif :D

Nota ALONA:-
~Semuanya kerana aku sayang ayah...

3 comments:

attyfir said...

Aty mmg selalu, bergtalk dgn anak2..
anak2 pakai corby je.

lps tu ngn kwn aty yg kt jeddah pun pakai gtalk.

tifa anvar said...

X tahu ttng aplikasi nie.

Zura@Iwan said...

alamak..kt hp sy pon ada google talk ni..

tp tak tahu fungsinya apa pon..ahha