Friday, November 29, 2013

Minat sama...

27.11.2013
RABU malam KHAMIS

Bila along pun dh balik umah......bertambah laa lagi barang2 dari asrama yg memenuhi segenap ruang rumah, huhu. Ntah laa...tak tau dh nak taruk mana barang2 tu walaupun wat sementara sj pun. Tapi semua tu nak guna semula masa dorang balik ke asrama nanti. Along pun...walau sudah tamat pengajian sekolah menengah...tp kalo ada rezeki..bulan Januari 2014 dh leh pi sambung pulak ke IPTA. Takyah laa dh kot nak beli baldi dan segala tok nenek pekakas yg diperlukan.

Haa...tgk ler ni. Bila along pun dh balik umah....maka...malam tu jugak ler abah dorang bukak siri anime ONE PIECE yg masih tersimpan semata2 nak tengok lepas along dh abes SPM. Aku pun tak tau ler berapa episod yg tersimpan tu.
Aku jer yg tak tengok. Aku dok wat keje lain kat komputer sebelah lagi tu, hehe..
**sila laa abaikan rumah yg bersepah2 dlm gambar di bawah ni, ye... :p huhu...
Tak tau laa kenapa tgk kat pc aje. Mgkn tak leh nak convert utk tgk kat tv agaknya. Abes  semua dh pakai spek wlpn mak pak dorang ni tak pakai pun spek mata walau dh tua2 cenggini, mm...
Masa ni dh pukul brp dh...lebih kul 12 malam dh kot. Abang pun lepas dh Isyak...terus aje tepek bedak TANAKA kat mukanya, hihi.
Tu laa citer utk hari ini...
Sekian, terima kasih...

Nota ALONA:-
~Risau tul tgk berderet2 lagi senarai album tak siap ni. Sape leh tolong????...help...help...PENING!!

5 comments:

Kesuma Angsana said...

hehehehe tapi anak2 yg bijak semua tu alona!

attyfir said...

amboi kan main lagi cik abang bertanaka ye

bagus ler makpak mata terang

Zura@Iwan said...

ank akak rajin mbaca..
tu pakai spec awal muda..hehe

wahh..abg fadzil pakai tanaka ye? hehe

tifa anvar said...

Ank2 skang nie mmng ramai pakai spek agaknya pasal bnyk guna pc, lappy, hp kot.

ayu Ismail said...

Seronok tgk anak2 dah berkumpul ya..mesti meriah