Monday, November 11, 2013

Hasil seni akiss...

Lakaran di bawah ni adalah hasil lukisan akiss.
Mmg nampak takde originaliti sbb mmg dh biasa tengok lukisan kartun mcm ni, kan :).
Tapi..........mmg ini adalah hasil lukisan akiss sendiri. Dia tak tiru buku pun...cuma mgkn disebabkan selalu tengok anime Jepun...tu yg dia leh lukis sendiri kartun mcm ni.
Mmg sejak darjah 3....dia asek lukis gambar mcm ni aje. Macam2 ekspresi wajah kartun yg dilukisnya....suka, senyum, marah, geram, jeling, sedih......

Bakat melukis ni.....sudah tentu mmg bukan turun dari aku.
3-3 anak aku ni pandai melukis kartun....turun dari kebolehan abah dorang ni ;)

Nota ALONA:-
~Seindah biasa.....

6 comments:

el said...

wahhh mmg ada bakat akiss ni
cantek lukisan dia
boleh masuk lam majalah sekolah ke ape ke kak..

wantie said...

expressi muka kartun memang nampak jelas. pandai akiss

Rinna said...

Sangat berbakat laa Akiss.. pandainya.. cantik plak tuh..

attyfir said...

bila pandang lukisan akis.
teringat kartun dulu2

anak2 aty pun leh tahan gak melukis ni .

dan sah sah bukan ikut aty ye tak pandai melukis :)

❤Kamsiah❤ said...

berbakat...mana tau kut nanti ada rezeki jadi kartunis..

tifa anvar said...

Bagus nya akiss pandai melukis. Blh jadikn hobi yg brguna