Friday, November 8, 2013

Dah baca novel ni...

Baru jer abes baca novel ni...Cinta Pencuri Mimpi..

Nak komen apa, ye??
Ntah laa...mcm tepu jer skang ni nak buat ayat panjang2...huhu..
Maklum laa...bkn keje depan komputer jer banyak. Keje2 lain pun melambak2 ni...adoii..

Nota ALONA:-
~Mintak maaf laa bagi pembaca novel kalo TERmasuk entry ni lepas gugel semata2 nak tau sinopsis dan komen tentang novel ni...Sebab mmg aku tak buat pun perkara tu kat sini. Sori, ye..

2 comments:

wantie said...

t pun tak tau nak komen apa lau bab bab novel.

tifa anvar said...

Rindunya.. Nk bca novel. Tpi sjak ade wifi nie mase seolah x ckup je