Tuesday, November 12, 2013

Mendaki...

10.11.2013
AHAD

Pagi tu...bersemangat abang ajak aku ngan anak2 gi jogging kat Bukit Larut. Maklum laa...anak2 dh balik, kan.
Dh lama betul aku tinggalkan aktiviti ni. Abg pun baru jer mula balik sejak lepas Aidilfitri ri tu....gi ngan kawan dia dan ada jugak gi sengsorang jer. 

Pagi tu...abg sorang jer ikut short-cut pondok 2.
Aku ikut jalan biasa...sbb dh lama tak ikut short-cut...risau jer nak pitam sbb tak cukup oksigen, hehe. Kalo dh 2-3x naik ikut jalan biasa...nk ikut pulak short-cut...baru ler ok kot, hihi..
Sempat setting kamera, hehe..
Dah nak turun....
Berhenti jap mancuci mata ni sampai pedih ngan air semulajadi..
Turun kat sini ikut short-cut...
2+2+1+1....
Sebenarnya kat batu tu ada air bukit yg meleleh mengalir. Aku mmg suka buat mcm ni bila lalu sini sbb terasa kesejukan tu sampai ke dalam, hoho. Tapi tgk laa...semua nk buat jgk, mm...

Nota ALONA:-
~Hijau bumi Tuhan......

6 comments:

Hunny Kitty said...

sporting gile hubby akak! hahahaha

attyfir said...

dah lama giler aty tak mendaki ngn jungle tracking .

❤Kamsiah❤ said...

amboi cik abg sempat berposing sakan...

el said...

suka tgk last pic tu..epic sungguh :)

tifa anvar said...

Srono ank2 dpt buat fmly activity cam nie

wantie said...

bestnya kak dapat mendaki dapat la kuarkan kalori dalam badan tu .