Thursday, November 7, 2013

Kongsi info...

Nak kongsi info kat sini...
Tips dari Kevin Zahri...
Sebenarnya utk aku jugak ni, hihi..

Tips diet mudah yg betul...
Meh tgk...
Boleh kot?? mcm mudah jer nampaknya, hihi...MACAM laa, ngee..
~Ok, leh kot makan nasik segenggam sekali hidangan, hehe..
~Makan kerap?? Tu laa...kerap tu ngn makanan ringan. Tu yg tak bagus, kan..
~Tahu keperluan kalori....ha'ah, mmg aku fail yg ni. Somi aku jadi tempat rujukan.
~Air manis kalo kat umah mmg aku sangat2 jarang minum.
~Minum air kosong.............hah!! ini mmg kepakaran aku, ngee..

Nota ALONA:-
~Tak sempat nak apdet citer panjang. Simpan kat sini dan kongsi tips ni pun ok laa, kan. Senang aku nak tengok balik nanti, hehe..

2 comments:

wantie said...

ya..diet mkn nasi segenggam aje.
minum air kosong tapi yang suam.

tifa anvar said...

Blh jgk hadkn mkn nasi tu hanya Skali saje shari.