Saturday, November 9, 2013

Selamat menunaikan...

Gambar ni...aku amek dari fb sepupu aku ni. Aku simpan sini sbb aku tumpang gembira.
Alhamdulillah, pada musim haji yg baru lepas ni....rezeki kak Timah dapat menunaikan haji bersama maknya (makngah aku) bersama sorang lagi adik lelakinya.
Kak Timah dan abang Tan ni tua sket jer dari aku tapi sudah diberi rezeki oleh Allah menjadi tetamuNya dalam mengerjakan ibadah Haji ni. Itu sudah menjadi rezeki mereka...Alhamdulillah.
Mak ngah dan kak Timah dijangka pulang ke tanahair pd 15/11
Semoga tahun 1435H yg baru menjengah ni.....rezeki ayah pulak ke sini utk mengerjakan ibadah haji nanti.
Aku jugak berdoa agar kami sekeluarga berpeluang ke sini suatu hari nanti. Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik..

Nota ALONA:-
~Bukan memburu gelaran....

3 comments:

Hunny Kitty said...

amin...mak ayah saya pun baru balik kak...

wantie said...

amin..syukur dah selamat. tu la kan klu Allah nak jemput muda Muda pun dah dapat pergi kan,,

tifa anvar said...

Sya Amalkn brdoa stip kali klps solat agar Allah mmberi pluang kpd kite smua untk mngerjkn haji