Monday, January 6, 2014

Along - 18

06.01.2014
ISNIN

Hari ni...adalah hari lahir along.
Along selamat dilahirkan jam 9.30 malam. Tapi aku dh mula merasa sakit2 utk pengalaman pertama melahirkan anak adalah pd kul 12 malam. Bermakna 21 jam lebih aku kena melalui saat2 getir itu. Namun bila sudah melahirkan...ianya berbaloi dan menjadi pengalaman manis.

Ikut pengalaman aku...setiap anak....lain pengalaman yg dilaluinya.

Tatkala usia aku baru saja melewati usia 38 tahun awal November 2013...anak sulung aku sudah berusia 18 tahun. Alhamdulillah, syukur dengan apa yg aku ada.
Along dan abahnya.....ketika bercuti di Krabi 2013
Ngan ibunya pulak, ye...
Utk along...ibu dan abah tentunya mendoakan yg terbaik utk along dan adik2. Semoga along beroleh kesejahteraan di dunia & akhirat. Apa yg ibu dan abah pesan semuanya adalah utk kebaikan.

Terima kasih jugak sebab jadi anak yg baik...mendengar kata dan sentiasa menolong ibu dan abah.
Kek hari jadi along...hahaha. Beli 2 potong jer kat pasar malam, orang Melayu buat. Jadi laa, kan.
Nota ALONA:-
~Acara makan2 sempena besday along ni dh pun dibuat pada malam tahun baru. Sebab masa tu angah dan akiss masih belum balik lagi ke asrama. Jadi, buat sambutan awal...hehe..

8 comments:

wantie said...

dah dewasa along yer.. best nye kak dah ada anak yang bergelar dewasa. tapi parent vogue agi tuh....

Nad MamaZN said...

Hepi bday along!
Bestnya akak bersalin umur muda
Skrg 38, anak dh 18
Kang 48, dh bleh sambut cucu :)

el said...

epi besday along
semoga menjadi insan yg terbaik dunia akhirat

lizz said...

Heppi birthday along moga panjang umur murah rezeki...dan sentiasa dibwh lindungannya...moga cera n heppi selalu yer..

Zura@Iwan said...

happy bday Along..
sm bday ngn adik sy yg no 4..hikss

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

happy besday along.. moga berjaya dlm hidup didunia & akhirat ya...
awal adik kawin ye.. untung masih muda anak2 dah besar...

che mid said...

Alhamdulillah, umur 38 anak dah 18..5, 6 tahun lagi dah boleh terima menantu pulak.. tahniah dan semoga terus berbahagia..

Rinna said...

Anak dah bujang..maknyaa..masih muda lagik..untung betul .. :)