Saturday, January 11, 2014

Jam tangan..

Ini adalah jam tangan...jam yg dipakai di tangan, hehe..
Masa aku bawak akiss beli jam tangan dia sebelum bukak sekolah sesi baru ari tu....aku terberkenan pulak ngan jam ni.
Mcm jam orang lelaki kan??
Takde jenama pun...Army-tech jer.
Harga?? haha...murah jer pun. Murah sekali ganda dari jam akiss.
Harga jam akiss lagi mahal. Dekat RM100 sebab mmg jenis elok utk budak2 sekolah ni. Cuma akiss kena jaga elok2 ler...jgn bagi hilang. Kalo hilang....apa pun tak boleh!! huhu.
Sebelum ni akiss dh ada dh jam jenis tu jgk tp kaler pink....mmg elok. Tapi tu laa, terjatuh dlm lubang jamban pulak sebelum amek wudhu kat asrama dia tu, adoii..

Nota ALONA:-
~Suami ku dh bertanya...bila nak apdet citer gi Krabi?? hahaha...kelakar lah. 

4 comments:

tifa anvar said...

kadang2 tu jam murah lg tahan lama dr yg branded beratus-ratus. pengalaman sayalah

Nad MamaZN said...

Sama jenama ngan jam suami saya hihihi
Dia beli rm30 kat pasar malam :)

wantie said...

hehehe... jam jatuh lam lubang jamban ek..

ish.. ntah le kak, sekarang ni T minat benor ngan kaler pink. apa apa pun nak pinky je. nanti nak cari jam kaler pink la. mcm comey je..mcm best jer..

Zura@Iwan said...

saya lama tk beli jam..hehe..