Thursday, January 16, 2014

Midah dapat kembar..

10.01.2014
JUMAAT

Pada tarikh di atas...sahabat aku masa sekolah vokay dulu...telah selamat melahirkan sepasang anak kembar melalui pembedahan. Alhamdulillah, walaupun usia tahun ni bakal menjengah 39....sahabat aku telah memperolehi anugerah terindah..
Midah dalam wad masa ni. Sehari sebelum. Semua gambar diperolehi dari wassap.
Ni laa gambar baby sejurus dilahirkan. Di-wassap oleh suami Midah.. Seorang lelaki seorang perempuan. Kakak lahir dulu. Yg menguap tu kakak..
Baby dh bersedia nak keluar dari wad...balik umah.
Grup wassap sekolah kitorang (wanita saja...senang nak citer tanpa tapis2, hoho)....telah kolek duit utk beli hadiah utk baby twin ni....
Yg tolong kolek duit dan belikan hadiah...adalah Zabedah. Dia jugak laa yg pi umah Midah hantarkan hadiah tu wakilkan kawan2 yg lain.
Ni laa muka baby bila dh beberapa hari dok kat umah....Tak bernama lagi masa ni, hehe. Pening bapak dia dok milih nama bermula hurup A tu si kembar dia. Ramai yg tolong cadangkan...hahaha. Ramai yg excited jgk.
Ni laa hadiah utk twin hasil dari duit terkumpul kawan2 ibunya...
Semoga Midah dapat berpantang sebaik mungkin.
Dengar citer...twin pun baik jer. Alhamdulillah laa.

Terima kasih, Bed...

**Bln 6 nanti...giliran sorang lagi sahabat kitorang, Su pulak. Next??? 

Nota ALONA:-
~Didie Alias pun umur 40an mengandung lagi setelah lama berumahtangga ngan suaminya skang tu. Sherry Merlis pun bila dh kawen baru...mengandung lagi setelah hampir 20 tahun tak mengandung. Skang anak dia dh boleh berjalan dh. Dia pun dh mengandung lagi....Semuanya anugerah Ilahi. Berusaha dan berdoalah tanpa jemu. Allah Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

6 comments:

Ena's Stories said...

next tu sape la pulak ye...hehehe
bessnya dpt kembar...sy teringin nak dpt camtu

Gieyana said...

Tahniah utkkwn akak..comey twin..sy suka kalau gomoi2 bb nie...:-)

el said...

bestnye dpt kembar..ni anak dia no. bape kak
tulah rezeki kan

Zura@Iwan said...

ya Allah..terharu sgt tgk bb twin ni kak..
betui kak..semua ni anugerah dr Allah Taala...
kita jgn jemu berusaha dan berdoa..
sekiranya takdir zura dpt lagi anak..alhamdulillah...
sm la kak pon..mn taw rezeki akak dpt bb lg kan..ameen..

wantie said...

wah bestnya..sekali dapat sepasang. hmmm... nak sangat bau baby baru..

attyfir said...

tahniah utk kwn lona..dpt twins..beshnya.
itulah ..rezeki didie alias..dpt lagi pregnant.