Wednesday, October 9, 2013

Bandung - Dinner di Lisung Cafe

21.05.2013
SELASA

Malam tu...kitorang makan kat Lisung ni pulak. Atas bukit jugak tempatnya.
Tempat eksklusif jer gayanya...tp mmg ramai yg gi makan sini sampaikan kitorang kena cari tempat duduk kat tingkat bawah tepi bukit.
Ni set menu yg aku ngan abg oder. Mcm biasa laa...ada sambal...2 jenis sambal.
Macam nasik penyet jugak laa gayanya...
Pintu masuk Lisung Cafe..dh selesai makan waktu ni.
Balik hotel.....mula kemas barang2. Mata mmg dh ngantuk tp kena kemas jugak malam ni. Sebab pagi2 esok dh nak check out. Ada yg masih nak singgah FO dan aku pulak mmg ternanti2 nak ke pasar baru semula. Mencari t-shirt muslimah akiss yg tak dapat lagi.
Beg kecik ngan baju2 yg dh dipakai. Beg besar ni mmg penuh ngan barang yg dibeli.
Aku tak kuar pun dari plastik. Ada yg kata kena kuarkan dari plastik utk tidak kena tax oleh kastam M'sia nanti. Tp aku ok jer laa masa dh dpt bagasi kat KLIA tu. Ikut nasib jugak laa kan. Lagi pun...aku sampai hari tu dh kul brp...dh dekat tengah malam dh.

Nota ALONA:-
~Marathon abeskan citer pekasam gi Bandung ni, huhu...

1 comment:

Unknown said...

All-of-all makanan sane mmng jns smbal2 jelah ye