Wednesday, October 23, 2013

Sarapan pagi ini..

Pagi2 tadi...kak nor ketuk pintu umah. Nak bagi sepinggan nasik dagang ni, hehe..
Alhamdulillah, cukup jer aku ngan abang berkongsi bersarapan pagi bersama satu mug kopi. Kiranya pagi ni abang sarapan pagi ngan makanan berat ler, hehe. Selalu ngan oat aje. Jaga badan, kan...hihi..
bersama rendang dan sambal tumis ikan bilis..
Kak nor tak buat gulai ikan kayu...agaknya tetiba aje terpikir nak buat nasik dagang ni malam td, kan..hehe.
Kebetulan daging kurban ada lagi...tu yg kawankan nasik dagang ni ngan rendang dan sambal tumis aje. Tapi tetap sedapppp..Tima kasih, kak nor..

**saja jer letak citer ni dulu...sbb takde masa nak wat entry panjang2 nk simpan sini, hehe..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah...

9 comments:

el said...

uikk sedapnya nasi dagang
fevret tu
mkn ngan rendang pun best gak
nak carilah resepi nasi dagang ekeke
kak thx pasal explanation psl pra spm tu hehe

wantie said...

sedapnya kak... makanan pantai tumur yg tak pernah terfikir nak buat. asyik dok ingat nak makan yg orang buat je. hehehehe

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

sedapnyer nasi dagang.. lama tak pekena nasi dagang...

ibuayu said...

Akak pun makan nasi dagang..tang gulai dia tu sodap betul

❤Kamsiah❤ said...

tak pernah makan nasi dagang selain lauk ikan kayu/gulai ayam hehe

tifa anvar said...

Msti sdp mkn nasi dagang dngn rendang. Kene try nie.order kat hubby jelah: 'Ayang, nak nasi dagang dngn rendang'. Hehehe

attyfir said...

lama dah tak makan nasi dagang ..nmpk sedap je nie.

attyfir said...

lama dah tak makan nasi dagang ..nmpk sedap je nie.

Zura@Iwan said...

alamak sedapnya..
alhamdulillah rezeki kak n abg

haihh..iwan tingin nk srh buat ni..huhu..dh la tk brapa pandai..haha