Tuesday, October 8, 2013

Bandung - Bali Heaven & ke SPA...

21.05.2013
SELASA

Dah makan....singgah dulu kat Bali Heaven ni. Sebab ada masa lagi sebelum temujanji yg dh dibuat ngan SPA utk rileks2 kan badan tu.
Depan bangunan FO Bali Heaven...
Bila dh sampai tu....jgn laa lepaskan peluang masuk ke dalam. Tengok2 kat dalam....apa yg menarik.
Hmm...ok..mmg banyak pakaian yg menarik tp sebenarnya sangat sesuai utk wanita bekerjaya. Kurang sesuai utk aku yg dok kat umah jer ni. Kalo keluar gi TESCO pun selekeh aje, hehe..
Nampak ruang dalam FO. Eksklusif tapi mampu dimiliki oleh kawan2 yg keje kat ofis.
Dh pusing...dh ronda...keluar laa. Mcm tak best jer berlegar2 kat dalam tapi niat takde nak membeli pun. Maka aku ngan abang pun lepak kat luar.
Mula2 lepak kat sini. Hmm, ada patung gajah kat belakang tu, mmg ala2 Bali laa pun.
Disebabkan ada patung gajah kat situ...kitorang pi beralih lepak kat bawah payung ni pulak.
Nampak kawan2 keluar dari FO..
Kawan2 pun tak banyak membeli kat sini.

Dari situ baru laa ke SPA. Aku pun tak ingat nama SPA tu. Tapi aku dh penah wat entry pasal pakej2 spa tu sebelum gi Bandung dulu.
Bergambar sambil tunggu bilik siap...
Tapi...bagi aku...tak berapa best laa pengalaman gi spa ni.
Hanya indah nama spa dari keadaan sebenar....
Dah selesai...tunggu Linda dan Ina siap. Leh keluar tinggalkan Idah, kak siti dan Zety yg masih dalam bilik sbb dorang amek pakej 4 jam....pakej bagaikan puteri gitu...huhu..
Kesian kat aku...pengalaman gi spa kali pertama dh tak best, huhu.
Rupa2nya bukan aku jer yg tak puas hati...yg lain2 dpt bilik lain dan tukang urut berlainan pun sama. Dorang lagi laa...dh biasa gi SPA. Aku ni baru 1st time.
Rupa2nya spa ni Idah pun baru pertama kali pi. Sebelum2 ni kalo turun Bandung dia gi spa lain. Tp disebabkan nak try spa lain pulak...tu yg dia bawak pi sini.

Patut laa murah utk semua pakej...

Kalo aku tau tak best...lebih baik balik bilik hotel tido aje...kira rilek2 jugak badan ni, kan. 
Tapi kalo tak lalui...tak dapat laa satu pengalaman, ye dak??

Nota ALONA:-
~Keje tengah banyak...tapi mata ngantuk. Dalam masa yg sama tengah sakit perut ni.....

3 comments:

el said...

el pun xnah g spa
ritu g spa..separuh jln je
sbb dpt call dr en. hb yg alana makan ubat lam kasut tu huhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zura penah gk berSPA ni..
tp sekali dua je la..

since ada anak tk penah pegi ag..
tk dan kan masa tu...

abg fazil tggu lama la cenggitu noh..sian abg fazil..awat tk berSPA sekali..hehe..

Unknown said...

X prnah gi spa seumur hidup. Ape yg bes kat spa tu?