Thursday, October 31, 2013

Terima kasih, Leen

Baru2 ni sahabat sekelas aku sejak dari zaman vokay...LEEN melelong novel2 lama dia kat kawan2 dalam grup wassap.
Free aje....pilih jer mana yg nak....
Dan yg paling best.....postage pun takyah bayar, ok!!!
Kurier lak tu....
Ni dia...yg dia nak lelong2 percuma tu, hehe.. Ada beberapa buah yg dh ada dalam koleksi pembacaan aku.
**Gambar di atas ni sumber dari grup wassap. Leen bagi tengok utk kawan2 dlm grup pilih2. Nanti bagitau kat dia nak novel tajuk apa. Gambar2 tu aku dh cantum2kan..

Dalam grup tu...mmg ramai kawan yg layan novel...tapi aku jer yg beriya2 bagi senarai nak novel yg aku dh pilih berdasarkan sinopsis yg aku gugel kat internet ni, hehe..

Segan lak nak senarai banyak2. Kalo laa aku dok dekat ngan umah dia....leh jer aku angkut semua tu sbb nak baca, kan?? Tapi disebabkan dia perlu pos kan pulak...aku pilih 8 buah aje lah. Tu pun dh rasa banyak dh tu, hehe..
Ni dia yg aku dh pilih dan dah sampai pun tadi dihantar oleh GDEX.
Hmm...sekurang2nya ada jgk stok novel yg aku nak baca bila rasa bosan2 asek ngadap kejeeee jer ni, nanti...hehe. Takyah beli utk beberapa bulan ni. Eh, iye ke?? :p

Timakasih ye Leen. Semoga dimurahkan rezeki. Leh beli novel banyak2 lagi, ngee.
Kot nanti ada stok lagi yg ko nak lelong2 percuma...masa aku lalu Raub nanti aku singgah ler amek. Takyah nak pos2....hihi..

Nota ALONA:-
~Nak baca yg mana dulu, nanti ni??

9 comments:

Delimasari said...

bestnya

el said...

rajin tul akk bc novel2 ni ea
el ni xde minat betul nk bc2 buku tp bc kat internet mmg laju hahaha
enjoy ur reading kak

Mar Mansor said...

banyaknye..saya pun suka baca novel

adrianna syaz said...

Byk tu..klu sya baca berbulan2 tak abes lg.hehe..rajin sungguh kk baca nih :)

Mohd Ghazali Abdullah said...

bestnya..dpt percuma lagi tu...
jom tukar link dlm blog list

Gieyana said...

nnt akak dh boring let go kt sy noh..:-)

tifa anvar said...

Huiieshh sis jelesnya dpt novel best2 prcuma.

wantie said...

ha..tu dia da 8 novel. kalau dah ulat novel. kejap je tu baca kan..kan..

bagus leen ni kan. kalau bagi kat org yg minat novel. at least di manfaatkan jugak novel tu.


kalau bagi kat T. toing toing, berkurun tak baca baca pong

Zura@Iwan said...

tlalu byk novel kt umah dia ye kak dia letgo tu?

ada minat mbaca novel ok la kan..

zura ni dl je masa zmn sek minat baca novel..now mana la pegi minat mbaca novel tu..haha..