Sunday, October 27, 2013

Pageview Cintamaniszlite..

Dalam seminggu....ini lah selalu yg aku tengok..
Dalam banyak2 entry yg aku dh simpan dan kongsikan kat sini.....memang entry ni adalah yg selalu top 5 sejak beberapa bulan ni...
Dan yg paling aku ngan abang tak sangka adalah entry mengenai cara nak bukak tutup botol tu....tiap2 minggu mmg akan ada dalam senarai top 5 entry paling ramai orang masuk tengok, hmm. Mmg tak sangka laa pulak ramai yg cari petua mcm mana nk selesaikan masalah tu, hihi..

Ini laa 5 entry yg tiap2 minggu ada dalam carta top 5 cintamaniszlite, hehe..
Memang cintamaniszlite ni dalam sehari tak ramai ler yg masuk pun.
Camtu...camtu aje laa..dalam 300-400 lebih aje...
Tapi aku sebenarnya tak kisah pun semua ni....berapa ramai nak masuk baca atau cari info yg terkebetulan ada kat dalam ni.....aku ok aje. Cuma jangan masuk sini nak buat perkara yg tak baik sudah laa, ye..

Nota ALONA:-
~Urusan bercabang2....

4 comments:

el said...

erk??ada ke org masuk sini wat perkara xbaik kak huhu
oklah tu 300-400 ramai yg masuk :)

tifa anvar said...

Tetiba x tahu nk komen ape. Heheheh

wantie said...

kira banyak le tu 300-400. kalau t tak sampai kot.

Gieyana said...

sy x pernah tgk pon kak..jap nk p tgk..:-)