Tuesday, March 18, 2014

Bila ia masuk...

17 Mac 2014
ISNIN

Alhamdulillah...setakat malam ni ada 8 bijik cpuv yg nuff dh letakkan kat blog kesayangan aku ni dan sedang berjalan pengutipan $$ nya, hehe. Terima kasih banyak2, ye nuff.

Utk tahun 2014 ni...baru 9 bijik cpuv dok bertenggek kat sini. Sebijik terawal tu dh credited dah. 8 bijik lagi masih on going.
Takpe...dok lama2 pun takpe kat situ, ye..hehe..
Dalam banyak2 ni...iklan teratas tu yg paling lama dok promo iklan dia.
Alhamdulillah, walaupun satu2 iklan tu takde ler banyak $$ dok kutip pun, kan....tapi berpegang ler pada peribahasa tok nenek kita dulu2..."sedikit sedikit....lama lama jadi bukit".


Nota ALONA:-
~Menyambil aje ni...hehe..

9 comments:

Nad MamaZN said...

alhamdulillah rezki akak...
banyak tu..
tak pernah saya dpt be berderet camtu..

❤Kamsiah❤ said...

tahniah...lps merajuk awal th dulu,nuff dh kembali aktif,kan..
beli herbal essences kt sini

Zura@Iwan said...

alhamdulillah kak..
byk BE kak..
sy bila la nk dpt byk gini..
kena rajin la ni..hehe

attyfir said...

alhamdulillah rezeki kan..

el said...

giler byk kakkk
jeles dah iols ni
apappun tahniahhh
rezeki bertingket2 haaaaa

Rinna said...

Alhamdullillah rzeki sampai 8 nuffnang bagi yer.. masyukkk.. :)

ayu Ismail said...

Alhamduliah rezeki...akak punya ciput je..hehe

wantie said...

giler kentang banyak tu. T nak dapat satu pun jenuhhhhhhhhh

Kesuma Angsana said...

wah bayk tu, mmg rezekilah ni !