Sunday, March 2, 2014

Cenderahati dari Tawau..

Minggu lepas adik aku ngan isterinya gi Tawau. Lama dh ni dorang booking tiket kapalterbangnya, huhu.
Dorang nak ke Semporna, dan naik bot gi bersnokeling di Pulau Mabul dan beberapa yg lain.

Ari tu...Fadel pas cenderahati seketul FM yg dibelinya di sana melalui Along.
Dh melekat dh pun kat peti sejuk umah aku ni, hehe.
Timakasih Fadel dan Dayah.
FM....aku tak tau ler bila nak gi sini. Lom ada lagi dlm senarai destinasi nak gi sini sbb takde bajet lagi, haha.
Ni laa gambar2 yg adik aku bagi melalui wassap masa dia kat sana dulu.
Saja ler aku nak simpan kat sini gambar2 pemandangan yg cantik ni. 
Nak harap dia letak dlm blog dia....dh lama blog dia bersawang dh, huhu.
Tapi banyak lagi gambar yg cantek2 kat fesbuk dia. Tapi aku amek yg ada dalam wassap aje.
Mmg cantek sungguh kan pemandangan laut kat sana, Maha Suci Allah!!!
Aku mmg dari dulu admire tul ngan pemandangan kat sini. Dulu dh penah tengok satu fotopages sorang fotografer yg gi sana. Pergh!!! gambar dia rakamkan memang sangat menarik. Mmg patut laa menjadi tumpuan pelancong asing kat sini.

Nota ALONA:-
~Nampaknya....ramai tul nak merasmikan jambatan ke-2 Pulau Pinang tu selepas PM rasmikan, ye....hihi. Tp ada jgk yg suka sgt ler membuat provokasi dgn soalan gini.."tak takut ke jambatan tu runtuh??", mmm...

5 comments:

tifa anvar said...

ini dikatakan crystal clear water

❤Kamsiah❤ said...

skrg jambatan ke 2 tgh sesak..ramai yg rasmikannya hehe...tunggu keadaan reda sikit baru nak pi terjah..

attyfir said...

cantik betul , bilalah nak sampai

patutnya kita doakan je yg baik2 kan.

wantie said...

pergh... cantiknya kak. sejuk mata memandang.


T pun tak rasmi lagi. ahaksss

Zura@Iwan said...

mmg cantik la kak pemandangan kt sn..perghhh menarik

sy ni tk pandai snorkelling..so nk pegi tmpt cm ni..leh gi cuci mata tgk pemandangan je lah..hehe..