Tuesday, March 11, 2014

Kami 19 tahun..

11.03.2014
SELASA

Alhamdulillah...hari ni dh 19 tahun usia perkahwinan aku dan somi tersayang.
Dalam melalui kehidupan sehari2....pelbagai masalah, suka, duka...tawa ria, getir....dilalui bersama.
Alhamdulillah, aku dikurniakan seorang suami yg penyayang, bertanggungjawab dan memahami.
Alhamdulillah, kami dikurniakan Allah tiga orang cahayamata yg baik.
Dalam rumahtangga....sudah semestinya masing2 ada kekurangan. Terimalah kekurangan pasangan masing2 sebagai satu kesempurnaan. Sebab masing2 dijadikan bersama adalah utk menutup kekurangan masing2 agar menjadikan ia satu kelebihan, InsyaAllah.

Nota ALONA:-
~Sentiasa berdoa yg baik2. Semoga doa itu dimakbulkan Allah.

7 comments:

Zura@Iwan said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yg ke 19tahn kak alona dan abg fadzil.

alhamdulillah....semoga kekal bahgia higga ke jannah..ameen..

pstt; gmbr romantik kak..happy utk kak dan abg..

Nad MamaZN said...

hepi anniversary kak!
moga terus bahagia...

el said...

alhamdulilah
smoga keluarga akk mendpt keberkatan di dunia dan akhirat :)

attyfir said...

syukur alhamdulillah lona.smoga kalian bahagia till jannah,amen

wantie said...

tahniah kak..dah menginjak 19 tahun. bangganya dah capai angka tu.

tetiba teringat kata kata kawan T, jodoh sebenarnya adalah pelengkap. ibarat kita tangan kiri pasangan tu adalah tangan kanan..

sebab tu la kita selalu akan rasa sedikit tak kena dengan pasangan kekadangnyer la.. sebab memang Allah jodohkan kan kita sebagai pelengkap kehidupan. bukannya persamaan.

mcm betul pulak kata kata dia tu.

ayu Ismail said...

Alhamdulilah tahniah...semoga berbahagia hingga ke jannah..jeles akak tengok gambar romantis yg cantik..al maklum pakar fotografi.

Rinna said...

Alhamdullillah.. selamat ulangtahun.. Moga kekal bahagia hingga ke Jannah.. :)